ראש העיר בני ברק, נותן דוגמא אישית

יום רביעי יב' תמוז 24\06\2010 שעה 19.00, הבחור ישי פסח נשא את בח"ל … בינט.

ולמה זה מעניין אותנו ?
ישי פסח, הוא בנו של ראש בעיר בני-ברק, הרב יעקב אשר. הכלה היא בתו של סגן מנהל האגף לחינוך חרדי בירושלים הרב גרשון בינט.

כן, אבל עדיין איך כל זה קשור לאתר של "חסדי נעמי" ?
החתונה המכובדת רבת המשתתפים התקיימה באולמות "ארמונות חן" בבני-ברק.
אולמות "ארמונות חן" שבבני-ברק הוקמו לפני כ-5 שנים ע"י ארגון "חסדי נעמי" במטרה לסייע בנישואי חתנים וכלות יתומים.

אך בכדי שהחתנים והכלות היתומים יגיעו להתחתן במקום זה, הוא חייב להיות ראוי ומכובד. ב"חסדי נעמי" מצאו פתרונות: האולם נבנה ברמת עיצובית גבוהה במיוחד כאחד האולמות המפוארים ביותר באזור. ובנוסף, מידי חודש נשמרים מס' תאריכים ל"חתונות רגילות" לאנשים שאינם נזקקים, כך ששמו של האולם אינו כאולם של נזקקים או מסכנים, אלא אולם שווה בין שווים.
המיוחד ב"ארמונות חן" שהבאים בשעריו אינם יודעים במאומה על המתרחש מאחורי הקלעים. כך שלא ניתן לדעת האם חתונה זו נערכת בחינם, או בתשלום, הכל נעשה בדיסקרטיות מלאה תוך שמירה על רמת האיכות הגבוהה של האולם, השירות והאוכל.
"כל חתונה כזאת שנערכת כאן, מוסיפה שם טוב לאולם" מסביר הרב יוסף כהן יו"ר חסדי נעמי. "בפרט שכראש העיר בחר לערוך את החתונה של בנו הבכור דווקא כאן בארמונות חן, יש כאן רווח כפול. גם שמו הטוב של האולם, וגם מסר לכלל הציבור, שניתן לערוך שמחות גדולות ומכובדות מבלי לבזבז עשרות אלפי שקלים. מסביר הרב יוסף.

עוד הוסיף הרב כהן, כי כיום נערכים ב"ארמונות חן" ממוצע של 10 חתונות מידי חודש של חתנים וכלות יתומים שכאמור נערכים בחינם על האולם ובמקרים מיוחדים יותר אף מושג מימון על האוכל (שמופעל ע"י קייטרינג חיצוני), תזמורת, צלם ושאר הוצאות החתונה. 

בחתונת בנו של ראש העיר, שכונתה ע"י רבים מתושבי העיר כ"חתונת העיר", השתתפו אלפי אנשים ובראשם, ראשי ישיבות, אדמור"ים, רבני ערים ורבנים מכל גווני הקשת הציבורית. כמו גם אישי ציבור נכבדים, שרים, חברי-כנסת, ראשי עמותות וארגונים, אנשי משטרה, ראשי גופים שונים מכל רחבי הארץ וסקרנים רבים.

בין המשתתפים בלטו בהשתתפותם: 
הרבנים שליט"א: הגאון רבי חיים קנייבסקי, הגאון הרב שטיינמן, הרב הראשי לשעבר הרב ישארל מאיר לאו, רב העיר ת"א-יפו, הרב הראשי לישראל, הרה"ג יונה מצגר הרה"ג ניסים קרליץ,הרב גרוסמן, מגדל העמק, הרב בן-שמעון, הרב פחימה,

השרים, הסגנים וחברי הכנסת: השר אטיאס, השר משולם נהרי, סגן השר הרב יעקב ליצמן

ראשי ערים, סגניהם וחברי העירייה: עיריית בני ברק: נתי נחום, ראש אגף הרב אליהו סויסה (סגן ראש העיר בני-ברק לשעבר), הרב ירחמיאל בויאר (ראש העיר ב"ב לשעבר) הרב מרדכי קרליץ (ראש העיר בני-ברק לשעבר) איציק אוחיון, ראש העיר פתח תקווה, סגן ראש הערי פ"ת לשעבר, הרב יצחק עידן ראש העיר אלעדהרב יהושע פולק, ירושלים
הרב יגאל גואטה, אלעד, הרב רפאל פנחסי, חה"כ דגל התורה, משה אבוטבול,ראש עיריית ביתר ר´ מאיר רובנשטיין

אישי ציבור ראשי ארגונים וגופים שונים: הרב יגאל רווח, יו"ר פרסום אפיקים, הרב אלימך פירר יו"ר ארגון, הרב יוסף כהן יו"ר חסדי נעמי, הרב מוטקה בלוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן