חבילות "קמחא דפסחא" חולקו למאות משפחות נזקקות בחולון ובת ים

לקראת פסח, חולקו מאות ערכות 'קמחא דפסחא' למשפחות נזקקות מכל גווני האוכלוסייה בחולון ובת ים, בערכות: מגוון מוצרי יסוד כשרים לפסח וכן שפע של פירות, ירקות, חומרי ניקוי וכל הדרוש לעריכת החג ברווח ובכבוד

כ-300 משפחות נזקקות בחולון ובת ים קבלו השבוע ערכת 'קמחא דפסחא' מעמותת "חסדי נעמי". בערכה: מגוון רחב של רוב מוצרי היסוד הכשרים לפסח, כגון: מיץ ענבים, שמן, סוכר, אורז, קופסאות שימורים, שוקולד למריחה, עוגות, ממתקים וחטיפים לילדים וכן שפע של פירות וירקות.
מאות המשפחות שקבלו בסדר מופתי ובדרך כבוד את הסל העשיר והמגוון לפסח, הודו בחום רב על המשלוח שיסייע להם לחגוג את החג בשמחה וברווח.

מירי יהודה, מנהלת סניף "חסדי נעמי" בבת ים מספרת כי "לקראת פסח, נוכחנו לראות שיש גידול במספר הנזקקים לכן הקדמנו השנה את החלוקה ואף הגדלנו את כמות חבילות המזון ". מירי מוסיפה כי פעילי העמותה מנהלים כעת מו"מ מתקדם לרכישת מקום שישמש מרכז מיון ואריזה בו תתקיים פעילות סדירה של חלוקת מזון לנזקקים בכל ימות השנה.

סניף "חסדי נעמי" בבת ים הוא אחד מ-40 נקודות החלוקה אותם מפעילה עמותת "חסדי נעמי" ברחבי הארץ עבור אלפי משפחות נזקקות, יתומים ואלמנות, מתוכם כאמור למעלה מ-300 בבת ים וחולון.

להצטרפות להתנדבות, תרומות ולמידע נוסף על פעילות העמותה, ניתן לקבל באתר: www.naomi.org.il וכן במוקד הארצי בשיחת חינם: 1-800-677-777

 

הסחורה של חלוקת קמחא דפסחא במחסני חסדי נעמי

הסחורה לחלוקת "קמחא דפסחא" במחסני "חסדי נעמי"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן